Hejsan ! :D

Hej alla !
just nu sitter jag innne på youtube och lyssnar på Green day - Holiday
och jag sitter på inte min data för den är ju sönder men jag sitter vid en annan
som hela familjen har ;)
jag sakna att blogga så då ville jag blogga !
hoppas att ni har haft en bra dag jag har haft sköj
snart börjar skolan igen
och på lördag till tisdag kommer jag att vara på Gotland :D
och då kommer jag inte kunna blogga om jag inte får låna Elin eller Linas data

här kommer lite fakta om just låten Holiday hoppas att ni gillar det :D

Den första halvan av videon utspelar sig i en bil(en
1968 mercury monterey cabriolet), där Billie Joe, Mike och Tré festar runt staden. Under andra halvåret de cavorting i en bar där var och en av bandmedlemmarna skildrar flera olika tecken.
i slutet av videon stannar den rökande bilen vid "Boulevard of Broken Dreams"
Precis som i videon "Boulevard of Broken Dreams"
Videon är regisserad av Samuel Bayer.
Bandet kom till 2005 MTV Video Awards i samma bil, den här gången "pimped out" av James Washburn, en vän till bandet.


Hoppas att ni gillade det :D
här kommer musik videon Holiday

 


// Frida <3


Kommentarer
louise

sv: tack för din anmälan och lycka till! :)



Blogg: http://colorclicks.blogg.se/
2010-08-03 @ 00:04:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback