Hej !

Hej alla idag var det ju skola
och vi får inte sitta vart vi vill i matsalen längre :S
fattar inte varför men ingen tyckte om det
men aja så kan det ju bli ;P
men idag var det lindemarken och jag gick med Kamilla och Batol
vi var på tivolit mest :P
men jag åkte hem kl 6 och kom hem kl kvart över 7 för att pappa och anneli skulle handla
nånting men aja sen kom jag hem och då gjorde pappa mat det vart jätte gott
men sen satte man sig och kolla på idol :)
hoppas att eran dag har vart bra min har vart bra
och imorn blir det EvE
och den 25 blire Åland ! :D
och nästa vecka i skolan kommer inte bli jobbig
Måndag - ledig
Tisdag - slutar tidigt
Onsdag - Idrottstävlingar kanske kommer sluta tidigt
Torsdag - vanlig dag
Fredag - slutar kvart över 1 :D
Nice vecka sen på lördagen blire åland till söndag ! :D

 

:) <3

// Frida <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback