Tjaah <3

Hejsan :)
nu sitter jag här och kollar på tv
förlåt för att jag inte har hunnit blogga.
men idag var det ju skola
och vi ahde slöjd vi gjodre armband eller ja några
men mitt vart klart allas vart klara men mitt har gått sönder
för att knappen satt fast för hårt så nu är det sönder inte så hållbart tycker jag.
men nu ska jag skriva lite om Green day :)



Enligt Green Day’s Twitter så är det möjligt att bandet planerar att släppa ett nytt live album
http://twitter.com/greenday”We’ve been recording our live shows since the beginning of tour. Possible Live album coming. A ton of songs! We’re in texas!”
Vi får väl se vad som händer, helt klart roliga nyheter ändå!

Den 25 september 2006 släppte Green Day, tillsammans med U2, en cover på The Saints Are Coming. Den 27 juni 2007 medverkade Green Day på samlingsskivan Instant Karma för att hylla John Lennon och samla in pengar till behövande i Darfur. De bidrog där med en cover på Working Class Hero. Green Day medverkade även i Simpsonsfilmen och gjorde ledmotivet till filmen, som senare släpptes som singel.

I december 2007 bildade de sidoprojektet Foxboro Hot Tubs, som slutligen resulterade i albumet Stop Drop and Roll!!! våren 2008 och efterföljande miniturné.






// Frida <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback