så jävla ledsen

Heej 
länge sen man skrev men har haft massor av läxor och sånt skit
men nu sitter jag och lyssnar på Akon ft Soop Dogg - I wanna fuck you
har blivit beroende av den låten och ja jag vet att den är gammal men endå
men jag och eve har vart idag
och vi har haft sköj så idag gjorde jag inge läxor fast jag ska göra 2 sidor matte imorgon
sen ska jag städa mitt rum lite
men jag kke hinner göra nå mer
men vi får se hur det blir
jag har vart sjuk den här helgen som var
så idag har jag börjat att känna mej bättre men jag har endå gått till skolan
jag och eve ska göra mer inlägg här det lovar jag men dom första veckorna i skolan kommer det
att vara lite dött men vi kommer att försöka uppdatera oss så bra vi kan
Qm2DY4o7VBoA7HjYpA298QhArysRMG.png (849×637)
// Frida <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback