Godmorgon ..... ;D

Nu sitter jag och kollar på Mtv och har nyss ätit frukost ;D
men jag vet inte vad jag ska göra men eve är typ klar så hon kommer nog snart att komma
men jag har bara ätit och har på mej min pjamas haha green day tröja och shorts ;P
och gud vad det är härligt ingen skola på en vecka :D
då kan man sova hur länge som helst eller kanske inte jag ska ju till sälen och åka skidor då bli det ju inte så mycket sova men iaf längre en när man ska upp till skolan
och jag och eve ska nog fixa en msn blogg som ni kan fråga oss frågor till men det är bara kanske :P
och sen har den som skulle göra våran design inte svarat än haha
men hon svarar nog snart ;D
och min mobil är på lagning så jag har min gammla -.-
men det går bra men pappa sa att min mobil skulle vara på lagning i 2 veckor :O
kommer jag att klara mej kan man tro ? ;P
haha men aja den jag har nu funkar ju så det gör ju inge :D
och asså jag har inte kollat så jätte mycket om green day nyheter så ni kanske har sett det här men jag vart helt " OMG "
kolla här :O
Mike Dirnt och Brittney fick en dotter vid namn Ryan Ruby Mae Pritchard!!
Hon föddes den 11-29-10. Och det stod på källan att honb väger 7 ibs och 60z.
källa: http://www.greenday.com/site/news.php
men Grattis till Mike och Brittney :D
ni kommer att få se deras söta lilla dotter på en bild :D
men nu vet jag inte vad jag ska skriva så här kommer bilden på
Ryan Ruby Mae Pritchard :D
kan det vara en lika bra basist som hennes pappa ? :D
vem vet det kanske blir green day 2 :D
här är mike och estelle :)
// Frida <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback