HejHopp ! :D

Hejsaan !

ja nu har bloggen börjat uppdateras mke igen och det är ju roligt eller vad tycker ni ? :)
jag sitter och är klar och väntar på att eve ska komma och jag har sminkat mej lite och jag lyssnade på wake me up when september ends medans jag sminkade mej haaha ( tråkig fakta men endå :)  )
vi väntar på att en ska göra en bloggdesign till oss för vi årkar inte göra en egen igen ! -.-
men det kommer nog att bli bra när den där svarar :)
och som jag såg i det där inlägget eve skrev så ja vi blir snart bara tonåringar som skriver för att jag fyller ju 15 april :)
och vi håller på att fixa köket hemma så man kan knappt att gå här längre men vi har kommit jä*ligt långt :)

och sen har jag fixat med så att när green day kommer till sverige igen så kommer jag få det på min e-post :)

och jag kommer att skriva det här på bloggen ifall dom kommer :D
men jag vet inte vad jag ska göra tills eve kommer :(

och vad tycker ni om att jag ska uppdatera er lite om vad billie joe skriver på twitter ?

tycker ni att det låter som en bra idé så komentera bara :D

och den där engelska läxan gick skit bra för vi behövde inte skriva eller nå haha (:

och sen kom en gammal lärare som vi har haft till oss igår och hon hade med sig fika mmmmm vad gott det var ! :D

men nu ska jag inte dryga ut det här inlägget med fler tråkiga saker haha ;)
så vi ses snart igen :D

// Frida ♥




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback