Hejsan :)

Just nu sitter jag och har övat på engelska läxan som jag kunde haha men den är ju tills imorn så att.....
men idag har inte jag och eve vart men jag satt och kollade lite på videos på green day och gud vad mycket jag hittade :o
men igår hade vi friluftsdag :)
Jag hade bad och promenad
och EvE hade också det men vi var inte med varandra där
jag var med Josefine och Kamilla :)
Och EvE var med Queen och Nadja ;)
det var skiiiitt roligt :)) , sen idag i skolan så började kören som jag går på
och vi fick väla vilka låtar som helst och jag valde skit många men en av dom bästa jag valde var
" Wake me up when september ends " 
och sen så valde vi 8 till men när jag skulle ta en till green day låt så fick man inte välja nå mer :(
men då tänkte jag ta
" Boulevard of broken dreams "
ville verkligen ha den men nu vart det inte så man fick visst bara ha 9 st :S
men varför inte 10 ?
men aja det kanske blir en annan gång ;P
sen så hade vi idrott idag och vi hoppade trampett ( stavas )
och fick spela fotboll
vi tjejer fick börja med trampett ( stavas )
och killarna fick börja med fotboll
sen böt vi men aja inte så roligt men lite roligt var det ;P
sen har det snöat hela dagen har det gjort det där ni är också eller ?
inte roligt jag vill ha sommar nu !
och jag har glömt att sagt att EvE har fyllt år så nu är hon 13 år
hon fyllde i 4 januari :)

men nu årkar jag inte att skriva mer nu :)

så hade det gött så skriver jag mer nån annan dag :)
varjefall i helgen det lovar jag :D
och nu lovar jag verkligen men aja hejdå ! <3

// Frida ♥



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback