Kortisinlägg som inte e såå kort

Hejhoppsan!!
Nu sitter jag hos Frida ( hon äter men jag har redan ätit så jag bloggar så länge. ). Vi lyssnar på musik, och hare sköjj som vanligt. :P
Ida äre ju fredag så då va de ju kortdag i skolan ofc. Vi jobbade med Asien, tröök. Och sen på slutet så körde vi minuten ( olika grenar som man ska klara på en minut ), men vissa grenar va inte alls genomtänkta så de va inte lika kul som de skulle kunna varit. :(
Men rasterna va iaf roliga, särskilt matrasten då jag, Frida & Mogge ( en kille i klassen med seriösa problem...höhö ). Jag filma med min mobil, Frida spela musik på sin mobil som Mogge gilla och Mogge va själva pajasen som jag filma. :P De va skitroligt och vissa av videorna kom upp på Youtube. Men inte den roligaste :( För att den bara dampa. :'/
Annars har dagen vari super typ. Jag har lyckats att INTE halka en enda gång ida, iaf. Yaay för de. Och som jag ser i föregående inlägg så skrev Frida att jag fyllde 13 den 4:rde Januari vilket e sant! ^^ De va ju såklart kul, och nu e de bara Frida att vänta på, så e bloggen endast uppdaterad av tonåringar efter den 15:de April!! :P
Men nu kommer nog Frida snart, och för att inte dryga ut de här inlägget för mycke så slutar jag nu! Men glöm INTE "IPoden" som ni kan sätta på musik ( Green Day ) i medans ni läser bloggen. Så därför kommer vi inte lägga upp så mycket musik i inläggena längre, utan att ni får lyssna på musik genom "IPoden" istället.
Men de blir vella ett inlägg i helgen som ni kan längta efter. Ciao! :P
//EvE <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback