Amy Winehouses död! :O :'( R.I.P

Information om den brittiska Soulartisten Amy Winehouses tragiska död har släppts, inklusive foton från när det privata ambulansteamet anlände till hennes hem i Camden Square i London (för ett par timmar sedan) för att transportera hennes kropp till bårhuset.

Enligt källor, var Amys pappa Mitch ombord på ett plan till NYC när tragedin ägde rum. När han fick reda på nyheten om sin dotter, då han landat, ställde han genast in sin kommande spelning i NYC och hoppade på första plan tillbaka till London för att sörja med sin familj.

Flera hundra sörjande fans har under de senaste timmarna samlats utanför hennes hem och en våg av kändisar har redan hunnit beklaga sorgen, bland annat Jared Leto, Rocky (Billie Joe's hund), Greyson Chance, David Beckham, Ashton Kutcher,Demi Moore, Gene Simmons, Rihanna, Ricky Martin, Jessica Alba, Jessie J, Roman Keating, Pete Wentz, LeAnn Rimes, Emma Bunton och mest anmärkningsvärt Kelly Osbourne, som tweetade: “Jag kan knappt andas just nu för att jag gråter så mycket jag har precis mist en av mina bästa vänner. Jag älskar dig för alltid Amy & kommer aldrig att glömma det riktiga du!"
Som en hyllning till Amy, kan ni kolla in denna video av hennes sista stund uppe på scen. Även om hon inte själv sjöng, såg hon genuint glad ut när hon hejade på sin guddotter Dionne Bromfield.

Må hon vila i frid.

Kommentarer
Sofia

RIP.



Blogg: http://sofiaholgersson.blogg.se/
2011-07-26 @ 15:09:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback