Be på en parkering!?

Idag var vi ju och badade
jag och eve bada inte men sen kom en som heter Lasse och skvätte ner
oss med vatten så då skulle vi såklart skvätta på han så då gick vi ner till vattnet
och skvätte på han men vi vart så blöta att det såg ut som om vi hade badat -.-
men sen såg vi skit snygga killar haha med magmuskler ;P
men nu sitter vi här och skriver efter att ha vart ute ett bra tag på byn
där vi bor
och vi såg en skit konstig sak som jag aldrig har sett nåra från ett annat land kom och bad på
en parkeringplats det har vi aldrig sett
har ni sett det förut?
men vi filmade det så en video kommer upp på det senare
så får ni också se det
haha vi kan inte fatta att vi har sett det xD
garvar fortfarande
men nu ska vi hitta på nå annat roligt ! :D

Kommentarer
alicepalice'

Besök min blogg om ni gillar videobloggar! :)



Blogg: http://aliicenyberg.blogg.se/
2011-07-28 @ 01:12:26
emelie

jag har sett en be inne på ett köpcentrum framför en toa dörr xd jag såg han två dagar i rad där hahaah



Blogg: http://emeliestenberg.myshowroom.se
2011-07-28 @ 18:25:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback