Gratis design?

Hejsan!

Jag sitter fortfarande och letar efter sidor med bra och enkla gratis designer. Jag har hittat ett par bra sidor men vart att tänka om någon har något bra tips på en sida med snygga gratis designer!

Ni kan nog ha sett att Frida skrivit att det hände en sak igår. Men orkar inte skriva om det just nu för jag mår inte sådär jättebra idag. :/

Annars sitter jag och väntar på att pappa ska vakna så att vi kan åka och hämta mina saker hemma hos mamma. Eftersom att jag redan är här så tänkte vi att det nästan var lite onödigt att åka upp till mamma och bara vara där ett tag lixom.

Men nu kan jag inte skriva mer för att Viggo gnäller igen! :P

Skriver mer senare så See Yaa! :D

//Eve


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback