Hemma från Sälen ! :D

Hejsan alla glada eller jag hoppas att alla är glada
jag har nyss kommit hem från Sälen
och ligger nu och vilar haha fick sitta i skuffen med nästan all packning
men det var som tur var inte all packining
men i Sälen var det bra
vi kom dit på tisdagen och kom hem idag
så på tisdagen så var det ju mest att åka bil
och vi kom dit ganska bra tid för vi åkte nånstans vid 9
men jag sov typ hela tiden i bilen för vi behövde vakna kl 8
och det var ju skit länge sen man vakna tidigt men
sen när vi kom upp till stugan så fixa vi lite och sånt
på onsdagen
så fyllde min syster 16 år och då firade vi henne lite
men vi fiskade och sånt men fick ingen fisk haha
på torsdagen (idag) så åkte vi till trollskogen och gick där
för man får gå där på sommaren !
och då gick vi enda upp och sen ner igen
och när vi kom ner så tog vi en varsin glass
och sen åkte vi till stugan och då kom det några som äger stugan
och då fika vi med dom för att det är min farfars bror och hans fru som
äger stugan och farmor och farfar var ju med
men sen åkte vi hem
det var lite kort om vad jag gjorde i sälen ! :D
// Frida <3

Kommentarer
ronja

kör dagens blogg, gå in på bloggen och anmäl dig! :)



Blogg: http://roonjawiinqvist.blogg.se/
2011-07-22 @ 11:46:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback