PIINSAAMT!!

OKej, så igår va jag och frida i Gubbo hos mormor. När vi varit där ett tag så sa mamma att vi kunde gå ner till sjön. Och jag tänkte "visst, det blir nog iaf ingen svår bit att gå" eftersom jag hade kilklackar den dan. Men det var inte direkt så roligt. För när vi gick igenom skogen så behövde vi visst gå över nå typ 'timmer'. Lite drygt, man bara liksom trampa snett hela tiden! -.-
Men iaf, när vi väl gått förbi första 'badplatsen' av de 2 vi skulle gå till och kommit till 'badplats nummer 2' så var det en tjej och en kille där. I typ min och Fridas ålder. Mamma och mormor gick upp på bryggan för att se hur det såg ut och blablabla osv. Det enda dom inte märkte var att de där 2 personerna bytte om, liite pinsamt bara. Killen behövde dra på sig en handduk och tjejen stod bara i linne...
HAR DU NÅGON GÅNG VARIT MED OM LIKNANDE?
Jag och Frida liksom var nära på att bara sticka därifrån utan mormor och mommi! :PP
Lite bilder från gårdagen jag tog me min mobil...^^
Badplats #1:
Påväg till badplats #2:
Påväg hem:
Jag tog inga bilder på badplats nummer 2 om ni undrar varför det inte finns några bilder.

Kommentarer
Lisa - tecknar

tack :D



Men vad är graffa? :O



Blogg: http://lisbom.blogg.se/
2011-07-31 @ 16:34:25
Lisa - tecknar

Jasså! haha



Blogg: http://lisbom.blogg.se/
2011-07-31 @ 16:46:32
Jessica

Tack för besöket, trevlig blogg du har =) Ja Pang på Pensionatet var riktigt kul mycket skratt blev det =)



Blogg: http://www.jessicasblogg.com
2011-07-31 @ 21:31:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback