vi älskar dej ju Malin....... Hjälp !!!

skrattar som in i he***te just nu eller inte jag utan eve ;)
jag gråter !! :O
eller nej kanske inte
men vi kollar på videos på youtube och vi kollar på
nån Malin Karlsson som har dött
usch att nån som är så ung dör och hon dog 2009 och då var hon bara 14 år
men dom som sjunger först låter lite konstiga men aja
nu ska man inte mobbas ;)
annars är låten bra :D
jag har den på hjärnan -.-'
och eve garvar när jag fjantar mej + dampar
men det är ju inte mitt fel :D
vet ni eve kan göra konstiga saker med ögonen :O
det är skita läskigt :OOOO
Jag blir skita rädd men nu ska jag inte prata om det
men ifall ni ser en som gör konstiga saker med ögonen så
vet ni ju vem det är eller hur ?
testade nyss ett nytt nagellack som jag trodde var rosa eller typ hudfärgat men
det var inte det !!!
det var .....
genomskinligt ! :O
och pappa köpte det till mej
men det vart ingen stor förändring på mina naglar !! :(((
eller jo dom vart ju blanka !! :DDD
nu ska jag inte dryga ut det här inlägget mer
såååå ...
HEJDÅÅÅÅ !! :D
// Frida <3 , Eve <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback