roligt värre!

nu sitter jag och kollar på gammla videos med green day
och snart kommer mamma hem och min syster
och då ska vi åka till örebro och hämta min andra syster som har vart borta
över helgen
och jag ska fixa mitt internet på 3 för att det är helt sönder -.-
så jag är inne på lasses data ( lasse är min mammas kille )

vad har jag gjort idag?
inte så mycket fixat mej och suttit och väntat tills eve kunde svara på mina sms
och sen har jag gått till henne och ringt henne men hon var inte hemma
utan hon var i örebro så jag har bara suttit och väntat
och jag har inte ens vetat att hon var i örebro
tills hon smsa mej för inte så länge sen

så jag har haft det tråkigt
och bara väntat och väntat

vad har ni gjort idag?



// frida<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback