Video: Be på en parkering?

Nu har jag fixat videon som jag lovat för ett rättså långt tag sen. Det tog väldigt lång tid tills jag kom på den (JAG HADE GLÖMT BORT VIDEON! :OOO) Men nu är den iaf klar. (För er som inte följt bloggen så länge så kan ni läsa inlägget vi gjort om den konstiga upplevelsen här. Men när man kollar videon så förstår man nog ändå det mesta tror jag nog. :))
Med detta inlägg säger jag godnatt för detta dygn och jag kan glatt meddela att Frida är hemma igen! Så hon kanske börjar blogga imorgon igen.

GODNATT IAF! :D <3
//Eve

Kommentarer
Fannfann

Jaa, hon är riktigt duktig :)

E glad att hon kan :P

Men har du ngn favvo one piece ??<33



Blogg: http://fannfanns.webblogg.se/
2011-08-10 @ 12:21:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback